tisdag 6 januari 2009

Nytt år

Ja, då var det ett nytt år igen. Det är helt vansinnigt vad tiden går snabbt. På torsdag fyller Pappan år och för fyra år sedan på hans födelsedag när vår V bara var 2 månader gammal var det stormen Gudrun. Jag kommer nog aldrig glömma den födelsedagen. Och tänk att det är hela fyra år sedan, fyra år sedan som jag var alldeles nybliven mamma och vår lilla V var så liten och bara sov och sov.

Och så sitter man här fyra år senare och två barn rikare. Helt vansinnigt.

2008 var ett händelserikt år för min del i alla fall.
* Jag avslutade äntligen min utbildning (6 år tog det)
* Jag började äntligen jobba
* Jag gick igenom med största sannolikhet min sista graviditet
* Jag blev sjukskriven för första gången
* Jag födde en fantastiskt fin liten dotter efter en mycket snabb och häftig förlossning och efter en plågsam graviditet
* Maken och jag firade 5 år som gifta
* Vi flyttade och barnen fick äntligen en bra förskola
* V fyllde 4 år
* E fyllde 3 år
* Jag blev imponerande 26 år!
* Min underbare morfar lämnade jordelivet vid 96 år ålder

Vad har 2009 att bjuda på då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar