söndag 8 februari 2009

Tänk vad lite sol kan göra!

Idag sken solen! Jag tror nog att det är flera veckor sedan jag senast såg solen, så härligt! Kändes väldigt uppiggande och skönt, nästan som om våren ligger runt knuten och lurar.

Idag var lilla L och jag på Me&I party och lilla L uppförde sig exemplariskt, vilket alltid underlättar tillvaron betydligt. Det kan bli väldigt dyrt när jag går på Me&I party, men den här gången hade jag bestämt mig för att det bara fick bli ett plagg och det till L. Speciellt E är väldigt bestämd med vad han ska ha på sig så det är inte lönt att köpa något utan att fråga honom först. Och V ha rbörjat så smått att välja ut sina favoriter även ifall han inte är så knusslig som E. Så det blev en kjol till L och så slank det med ett par tajts på rea också. Trots att det bara var 2 plagg slutade det hela på 409 kr... hade det varit på H&M istället hade det antagligen legat på runt 150 kr istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar