lördag 21 februari 2009

*arrrrg* KATTSKRÄLLE!!!!

Som om det inte var nog att hon skulle pissa i barnvagnen... nu har hon pissat i bilstolen också!!! FAN, JÄVLA SKIT!

E:s gamla bilstol (som var jättefin och inte använd så länge då han tog över V:s bilstol) har stått under trappan, övertäckt med ett tredubbelt vikt lakan för att skydda den från damm och annat skit tills L skulle behöva den. Nu är L stadig nog för att sitta i den så att jag tänkte att nu skulle jag sätta in den i bilen. Drar fram den och ser genast en gul missfärgning på lakanet. Givetvis hade kattskrället pissat i stolen!!! Hela stolen luktade kattpiss. Lyckades slita av hela klädseln och alla bälten och har slängt in allt i tvättmaskinen. Själva stolen har jag skrubbat och den står nu i duschen. Jag bara hoppas att allt blir fräscht, annars blir det att köpa en ny stol för jag sätter inte min lillskrutt i en stol som luktar kattpiss... uppdatering kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar